
HLEDÁME NOVÉ POSILY DO TÝMU!
Vedoucí péče o zákazníky, back office a zaměstnance
Šance pro všechny fandy udržitelných kytek a zodpovědného pěstování! Doplňujeme tým a hledáme parťáka na částečný úvazek. 80-90 hodin/měsíčně, odměna 25 000-28 000 Kč (podle zkušeností a dovedností). Nebo dva – dáváme přednost jednomu univerzálovi, ale pokud ho nenajdeme, nemáme problém pozici rozdělit na dvě samostatné. Tahle pozice se u nás neobjevuje každý den, tak jestli se v popisu níže najdeš, určitě se nám ozvi na misa.s@green-decor.cz.
Celá parta tě bude milovat, protože díky tobě poběží vše jak namazaný stroj! Tahle práce vyžaduje nasazení, opravdový zájem a pružnost. Flexibilitu ctíme oboustranně – někdy je třeba něco vyřešit i večer nebo víkendu, ale zase nám je šumák, když všechno klape, jestli si jdeš uprostřed dne koupit šaty nebo vyvenčit psa.
Tajně doufáme, že jsi veselá kopa, která vidí vše z té lepší stránky. Že jsi iniciativní, vidíš slabá místa, diskutuješ o nich a navrhuješ řešení či zlepšováky a že umíš na dotažení řešení problémů dohlédnout.
Více se dočteš níže. Pro přehlednost jsme pozice rozdělili, ale jestli zvládneš obojí, bereme tě všemi deseti!
Svůj motivační dopis a CV posílej na misa.s@green-decor.cz.
Vedoucí péče o zákazníky
Tahle práce obnáší:
- časovou náročnost celkově cca 10 hodin měsíčně (podle potřeby počet hodin zrevidujeme a případně přehodnotíme) a práci na 100 % home office
- být k dispozici zákazníkům na všech našich kanálech (e-mail, IG a FB zprávy, telefon) v pracovní dny v čase 9-18 h
- přijímání objednávek přes všechny tyto kanály a jejich delegování
- administraci objednávek z e-shopu
- řešení nestandardních situací a problémů zákazníků (např. s dopravou, změny vyzvednutí apod.)
- řešení firemních poptávek a jiných individuálních objednávek
- administrativní zajištění workshopů a kontakt s účastníky
- kontakt s příjemci věncového předplatného
- veškeré administrativní a logistické zajištění objednávek (kurýři, faktury apod.)
Očekáváme, že:
- máš vynikající komunikační schopnosti – jak v písemné, tak ústní podobě
- budeš našim zákazníkům skvělou oporou, když si nebudou vědět rady, a nerozhodí tě jejich občasné nestandardní požadavky
- jsi flexibilní – zákaznická linka funguje ve všední dny 9-18 h, takže předpokládáme, že budeš v tuhle dobu na příjmu. Zákazníci samozřejmě nevolají pořád, frekvence volání je velmi individuální – někdy několik dní nevolá nikdo, někdy máš pět telefonátů za sebou. Ale je nutné v této době brát zákazníkům telefon a případně jejich požadavky delegovat dále – a je nám úplně jedno, kde se v té době nacházíš. Nemusíš sedět u počítače, všechno se dá pohodlně vyřídit i z mobilu.
- máš energickou a zároveň organizovanou náturu
- pečlivost a důslednost je tvé druhé jméno
- nerozhodí tě občasný drobný chaos v malé firmě, kde se stále brousí procesy
- ctíš stejné hodnoty jako my
- rád/a pracuješ s lidmi
- máš komunikativní AJ – někteří naši zákazníci jsou anglicky mluvící
Vedoucí back office a péče o zaměstnance
Tahle práce obnáší:
- časovou náročnost průměrně 80 hodin měsíčně (podle potřeby počet hodin zrevidujeme a případně upravíme) a kombinaci home office a docházení do kanceláře na naší farmě v Černěvsi (u Roudnice nad Labem) – cca 1-2 dny v týdnu tě budeme v kanceláři potřebovat
- administraci skladů, inventury, odpisy
- fakturaci, komunikaci s účetní, přípravu materiálů pro výpočet DPH a mezd
- vedení smluv, BOZP a PO, revizi spotřebičů a jiné podobné agendy
- komunikaci s dodavateli a úřady
- komunikaci s personálema pomoc při řešení každodenních situací
- práci s dokumenty, tvorbu statistik a reportů
- provozní podporu prodejny(tvorba interních materiálů apod.)
- celkovou HR agendu (pomoc při náboru, pracovněprávní dokumenty, interní směrnice)
- zaškolování nováčků a průběžné školení personálu
- naplňování potřeb zaměstnanců, vytváření příjemného pracovního prostředí a spokojenosti
Očekáváme, že:
- máš zkušenosti s vedením back office a HR administrativou
- budeš časově flexibilní – na docházce se oboustranně domluvíme, rozhodně ti nebudeme určovat přesnou pracovní dobu. Důležité pro nás je, že vše funguje a je uděláno včas a je nám jedno, jestli si k některým činnostem sedneš třeba večer
- máš organizovanou náturu
- nerozhodí tě občasný drobný chaos v malé firmě, kde se stále brousí procesy
- ctíš stejné hodnoty jako my
- rád/a pracuješ s lidmi
- máš asertivní a efektivní, avšak milou komunikaci
- máš alespoň základní znalost AJ hlavně v písemné podobě
Co u obou pozic nabízíme?
- smysluplnou práci ve firmě, které skutečně záleží na lidech a životním prostředí
- zaměstnanecké slevy na kytky a další vychytávky
- dobrou partu
- vzdělávání k ekologickém květinářství a floristice
- podporu v týmu (nemusíš vrtat police ani nastavovat tiskárnu, na to máme lidi :))
- služební telefon a je nám jedno, jestli z něj budeš volat i babičce
- po dohodě služební laptop